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◼︎海外事業の取り組み国際事業

東南アジアを中心に日本のリユース品を世界各国に輸出
しています。現地ではスタッフの雇用促進や奨学生援助
など、日本国一企業として積極的にCSR活動に取り組
んでおります。2015年は、更なる供給エリア拡大、欧
米などの新たな市場へと飛び込んでいく予定です。

We export reusable products from Japan to
countries all over the world; mainly to Southeast
Asian countries. In the countries, we have been
proactive as one of Japanese companies in CSR
such as promoting employment of local people and
also supporting scholarship students as well. In
2015, we are going to enter into new markets like
western countries to expand the areas where we
will be able to supply our products.




◼︎Alibaba.Com

当社では、アリババを海外未開拓エリアへのマーケティン
グツールとして活用しています。2013年4月の運用開始
以来、多くのお客様に当社アリババページをご訪問いた
だき、様々な商品を見ていただくことができました。
その結果、2015年6月現在で10カ国以上のお取引様から
ご注文をいただいております。
今後も当社は、世界中のお客様のニーズをすくい上げ、
日本から高品質な商品を発信してまいります。下記商品
に少しでも興味がありましたら是非ご連絡下さい!!

Our company makes a use of Alibaba as a
marketing tool so as to develop the business in
untapped areas. Since we started handling it in
April 2013, a lot of customers have visited our
alibaba webpage and seen various kinds of items.
As a result, we have received orders as of June
2015 from more than 10 countries’ customers.
We will try hereafter to identify our customers’
needs and expectations in whole world, and
provide high-quality commodities from Japan. If
you would have an interest in our main items
listed below, please feel free to contact us!!




◼︎取扱商品

衣類/食器/化粧品/着物/家電/おもちゃ/自転車/
本/文房具/小物/携帯/家具/雑貨/靴/アクセサリー

Clothes, Tableware and kitchenware, Cosmetics,
Kimono, Electronics, Toys, Bicycles,
Books, stationery, accessories, cellular phones,
Furniture, Shoes, and so on.




◼︎想い

日本の物の保有数量は、世界有数でありながら、人口は、
世界の2%しかいない状況です。
CO2削減の関係から、「賢く買う」「持たない」「買わ
ない」等のスマート消費になりつつあり、国内消費はど
んどん縮小していく傾向です。
そんな時代だからこそ、東都クリエートはもったいない
精神を日本だけでなく、世界に広げることで、日本のお
客様と世界のお客様をリサイクルを通して輪にしたいと
思っております。その輪が世界中に広がることで国にお
ける地域社会や環境問題解決に貢献していきます。

The population of Japan is only 2 % in the whole
world at present, whereas Japan is one of the
greatest materially rich countries in the world.
Due to CO2 emissions reduction, people have
tended to consume commodities more wisely
in the ways of "purchasing smartly", "not owning
and buying".
It can show a trend that the domestic consumption
has been getting shrieked more and more.
In this time, TOHTO CREATE INC. aims to spread
the idea of "MOTTAINAI"spirit via recycling not only
across Japan but also throughout the world, which
we believe enables our customers to be connected
to all the customers overseas so as to form the circle .
With the circle penetrated, we will move to
contribute solutions to every community and
environmental concerns.




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